Met het Content Creatie Template inclusief gratis stappenplan:
Veel van mijn klanten voelen weerstand voor het maken van eigen content. Vaak is dat omdat die content je kwetsbaar maakt. Je treedt naar buiten met 'iets' van jezelf. Het is buiten je comfort zone. Het betreden van onbekende paden mag dan niet makkelijk of leuk zijn, maar jezelf onzichtbaar maken is ook niet aan te raden. Zeker als je afhankelijk bent van je website of social media om cliënten te krijgen. Laat van je horen aan je potentiële cliënten. Als je niet zichtbaar bent, zakt de aandacht weg en is iemand die wél zichtbaar is uiteindelijk een cliënt rijker en jij... juist een cliënt armer.
Allereerst moet je een onderwerp hebben om over te schrijven. Vanuit je vakgebied, je praktijk, je opleiding en je persoonlijke leven gebeurt er vanalles wat je zou kunnen delen. Door het maken van een overzicht van de onderwerpen waarover je wilt schrijven, heb je altijd 'content-opties' bij de hand. Daarnaast wil je goed vindbaar zijn in de algoritmes van de zoekmachines en social media kanalen. Daarvoor gebruik je keywords, hashtags en H1 of H2 koppen. En natuurlijk is het ook van belang HOE je die keywords, hastags en header koppen inzet. Ook het aantal tekens is van belang. Jeetje, en voor wie schrijf je die tekst eigenlijk? En welke behoefte heeft die doelgroep dan... Allemaal onderdelen van goede content.
Ooh die structuren in dit template, heerlijk om me daar aan te kunnen vasthouden.
Malou, yogadocent en trainer
Nu begrijp ik pas hoe ik een tekst en webpagina moet optimaliseren voor Google. Hier kan ik wel even mee vooruit.
Antoinet, lifecoach
Echt superhandig dit! Had ik gelijk moeten hebben toen ik mijn website ging maken.
Mirjam, psycholoog
In één helder excel bestand waarin je:
incl.btw
Praktijksucces werkt online & op afspraak op kantoor in Malden / Nijmegen
Mathanje is co-founder van het New Mind Institute
INFO@PRAKTIJKSUCCES.NL | KVK 51598639 | BTW NL001384245B63 | VERZEND- EN RETOURBELEID